مشروح اخبار


» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد شرایط بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری دارد



مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کهگیلویه و بویراحمد  بخاطر شرایط جغرافیایی مناسب از جمله نزدیک بودن به بنادر، آب و هوای مناسب و تخصیص مناسب منابع آبی،  و نزدیکی به بازارهای عرضه و تقاضا ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد.

به گزارش خبرنگار راک نیوز از یاسوج، سیدهاشم موسوی جهان‌آباد در نشستی که به مناسبت ۲۱مردادماه روز صنایع کوچک برگزار شده بود، گفت: صنایع کوچک90 درصد واحد‌های تولیدی را شامل می شوند که بخاطر زودبازده بودن، توجیه اقتصادی بیشتری دارند.
وی با اشاره به اینکه 13 شهرک و ناحیه صنعتی در استان وجود دارد، تصریح کرد: همه این شهرکها از زیرساخت‌های لازم برای سرمایه گذاری برخوردارند. 
موسوی برگرداندن سوله های خالی و واحدهای تولیدی غیر فعال به چرخه تولید را از مهمترین اقدامات عنوان کرد و افزود: گذر زمان باعث می شود راه اندازی این واحدهای تولیدی توجیه اقتصادی خود را از دست بدهند؛ لذا نیاز به عزمی جدی برای فعال نمودن آنان است. وی تعداد واحدهای تولیدی بهره‌بردار فعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را 196 واحد برشمرد و بیان کرد: فعال نمودن بخش صنعت، مشکل کمبود فضای اشتغالزایی استان را مرتفع خواهد کرد.
وی یادآور شد: در همین راستا از همه نهادهای ذیربط و بانکها می خواهیم برای پا گرفتن و رونق صنعت استان که نتیجه آن توسعه همه جانبه است با سرمایه گذاران همکاری لازم را داشته باشند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد دوری از بخشی‌نگری و داشتن نگاه جامع را کلید موفقیت دانست و گفت: امیدواریم با همکاری بانکها و تزریق منابع مالی در سال رونق تولید، شاهد رشد صنعت استان باشیم.
بازدید از تعدادی واحدهای تولیدی شهرکهای صنعتی یاسوج ۱ و ۳ بخشی از برنامه امروز به مناسب۲۱مرداد، روز صنایع کوچک بود.




تاریخ انتشار : 20 مرداد 1398, 13:56



» اخبار مرتبط:

  • فعالیت 4 شهرک و ناحیه صنعتی در گچساران و باشت/ ایجاد زیر ساخت مشوق اصلی سرمایه گذاری
  • مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سهم اشتغالزایی واحدهای صنعتی، 4هزار و835 نفر است
  • ۴۲ هزار میلیارد ریال به صنعت کهگیلویه وبویراحمد پرداخت شد
  • راه اندازی دومین کلینیک سیار مشاوره کسب و کار در شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد
  • رفتارهای سیاسی، مدیران صنعتی استان را از کار انداخته است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟